Wednesday, October 26, 2005

vv

Včerejšek rozhodl o tom, že VyVolení už dál mezi sebou nechtějí dvaadvacetiletého Michala Fraše. Ten jako jediný získal tři negativní hlasy z osmi možných. Než ale došel přenos až k Zúčtování samému, mohli jsme se podívat na úkoly, které na obyvatele vily připravila produkce. Všechno začalo budíčkem v 10.00. Z postele se s úsměvem na tváří vysoukali všichni až na Emila. Ten se včera opil tak moc, že nebyl schopen vstát. Když se ho snažil Michal probudit, odpověděl na půl pusy: „Ať mi daj´ 60 trestů, mně je to jedno, já nikam nejdu.“ Jakmile nakonec vstal, první kroky vedly do zpovědnice. „Dneska potřebuju nechat spát, jsem se moc opil včera, jsem uplně mrtvý. Ne vážně, uplně jsem mrtvý..“ Produkce mu vyhověla a během dopoledne tak Emil zalehával a sténal. Ostatní mezitím dostali úkol, při kterém se rozdělili na dvě družstva. To první mohlo používat v rozhovorech se soupeřovým družstvem pouze samohlásku „E“, opačný team pak „A“. Věta „Jak se máš?“ potom třeba vypadala, „Jek se méš?“ Kdo pokazil, prohrál. V jednom momentě byla soutěž přerušena záběrem na Emila, který se probíral z opilosti a zpytoval svědomí. „Tak jako tady jsem v životě nechlastal. Třikrát do týdne.“