QWRTX
Pozn. Uznávám, že ten název není příliš výmluvný, ale to nevadí.
Toto je hra přibližně na celou družinovku. Příprava: tratˇ - čtverečkovaná, šířka trati je 2-4 políčka, může se různě zatáčet, rozdvojovat, mohou tam být teleporty, zakázaná políčka, kytičky atd. (viz. vaše fantasie). Dále lístečky (každé několikrát): 1, 2, 3, věž, kůň, střelec, žibřiď, pižmole, QWRTX, kostka.
Základ hry: úkolem je dostat se ze startu (ten je na začátku trati), do cíle (ten je na konci - překvapivé, že?). Každý hráč má jednu figurku se kterou se pohybuje. Hráči různými způsoby získávají lístečky (viz. níže). Jak se pohybuje záleží na tom, jaký má lísteček: čísla (to jako 1, 2, 3) značí, že se může posunout o příslušný počet políček (a může u toho měnit směr), věž - může se pohnout v řádku či ve sloupci o max. 3 pole, střelec - šikmo o max. 2 pole, kůň - prostě jako kůň v šachách, žibřiď - toho si nepamatuju, ale nějak fikaně, pižmole - pohne se všemi hráči o jedna, QWRTX - pohne s jedním libovolným hráčem o dva, kostka - hodí si kostkou a podle čísla určíme figuru podle které se bude hýbat (pouze z prvních 6). Kromě toho platí pro pohyb následující pravidla: na každém políčku může stát max. 1 hráč - na políčko, kde někdo stojí si nesmíte stoupnout, ani přes ně přejít; teleport vás někam přenese; na zakázaném políčku nesmíte zastavit, ale můžete projít; na kytičce získáváte prémiový bod; další dle vaší fantasie. Pořadí v jakém hráči táhnou určujeme nějakým rozumným způsobem.
Lístečky se získávají hlavně tímto způsobem: do jedné místnosti uschováme několik lístečků (klidně to může být méně než je hráčů) a pak tam vpustíme hráče. Hráč, který najde lísteček, si ho může vzít a odejít zpátky nebo hledat dál nějaký lepší. Po té co všichni najdou nějaký lísteček nebo uplyne časový limit, skončíme a jdeme provést tah. Kromě tohoto základního způsobu vyhlašujeme různé prémiové soutěže, za které lze získávat prémiové lístečky (opět viz. vaše fantasie a možnosti).
Toto je hra přibližně na celou družinovku. Příprava: tratˇ - čtverečkovaná, šířka trati je 2-4 políčka, může se různě zatáčet, rozdvojovat, mohou tam být teleporty, zakázaná políčka, kytičky atd. (viz. vaše fantasie). Dále lístečky (každé několikrát): 1, 2, 3, věž, kůň, střelec, žibřiď, pižmole, QWRTX, kostka.
Základ hry: úkolem je dostat se ze startu (ten je na začátku trati), do cíle (ten je na konci - překvapivé, že?). Každý hráč má jednu figurku se kterou se pohybuje. Hráči různými způsoby získávají lístečky (viz. níže). Jak se pohybuje záleží na tom, jaký má lísteček: čísla (to jako 1, 2, 3) značí, že se může posunout o příslušný počet políček (a může u toho měnit směr), věž - může se pohnout v řádku či ve sloupci o max. 3 pole, střelec - šikmo o max. 2 pole, kůň - prostě jako kůň v šachách, žibřiď - toho si nepamatuju, ale nějak fikaně, pižmole - pohne se všemi hráči o jedna, QWRTX - pohne s jedním libovolným hráčem o dva, kostka - hodí si kostkou a podle čísla určíme figuru podle které se bude hýbat (pouze z prvních 6). Kromě toho platí pro pohyb následující pravidla: na každém políčku může stát max. 1 hráč - na políčko, kde někdo stojí si nesmíte stoupnout, ani přes ně přejít; teleport vás někam přenese; na zakázaném políčku nesmíte zastavit, ale můžete projít; na kytičce získáváte prémiový bod; další dle vaší fantasie. Pořadí v jakém hráči táhnou určujeme nějakým rozumným způsobem.
Lístečky se získávají hlavně tímto způsobem: do jedné místnosti uschováme několik lístečků (klidně to může být méně než je hráčů) a pak tam vpustíme hráče. Hráč, který najde lísteček, si ho může vzít a odejít zpátky nebo hledat dál nějaký lepší. Po té co všichni najdou nějaký lísteček nebo uplyne časový limit, skončíme a jdeme provést tah. Kromě tohoto základního způsobu vyhlašujeme různé prémiové soutěže, za které lze získávat prémiové lístečky (opět viz. vaše fantasie a možnosti).
<< Home